lördag 19 maj 2012

Uppdatering av Syföreningens nya logga

Just nu sitter jag ute i min sommarstuga vid havet och njuter av en fantastiskt vacker kväll. Solen slänger sina sista glittrande strålar på vågorna, innan den till slut går ner bortom horisonten. Åh, vad jag älskar dessa kvällar. Som pricken över I:et så är vi barnvakter åt lilla Isabelle. Hon skall stanna tills imorgon. Nu sover hon gott efter lite bus och med en flaska välling i magen.

I morse när jag vaknade var himlen mörkgrå, och fram emot middagen så började det regna. Jag vet att många skulle brista ut i en lång suck över det blöta vädret, men jag har faktiskt lärt mig att hitta lugnet och trivseln med regnets smattrande. Det är dagar som dessa, som är så perfekta att "surfa" runt lite på internet. Det är riktigt uppiggande att besöka några av de bloggar som finns. Det är helt fantastiskt så många roliga och nyttiga tips och trix man hittar, och så många härliga recept som man vill prova.

Idag är också en perfekt dag att uppdatera Syföreningens nya logga. Jag låter ändå den gamla ligga kvar, för jag tycker bilden är helt underbar. Den får en att tänka tillbaka på tiden då man gick på Lanthushållsskolan.

Husmorsskolans Nya Syförening

Inga kommentarer: